13 Ağustos 2009 Perşembe

Paşanın İzmir Çıkarması:))Ağustos 2009

Sonunda İzmir'e de geldim ya değmeyin keyfime:)

Kuzenler tanışmak için ısınma turlarında






& Tanışma Anı &

Merhaba Kuzey ben kuzenin İsmail Alp

Yaşamaya senden 2,5 ay önce başladım.

Herkes gibi bende aramıza katıldığın için çok mutluyum.

Hayata dair çok tecrübem yok

Tek bildiğim isteklerini yaptırmak istiyorsan yaygarayı basacaksın.

çok uzun süre işe yarayan bir yöntem olmasa da bir dönem seni idare eder.çünkü bir süre sonra gözlerinden yaş akmadığını anlıyorlar.

bunada bir çözüm buluruz ama:)))




Çeşmede aile saadeti yaşıyoruz






Minik kuzim KUZEY



Güzelbahçede balık keyfi yapmaya gidiyoruz ama yol bitmek bilmiyor bir türlü:(




Halamın koltuğu ve babamın kollarının konforuna diyecek yok:)







1 yorum:

  1. Kuzeyle birlikte olmalarına çok sevindim.Çok dua etmiştim onun için.İnşallah 2 kuzen hep birbirlerine destek olurlar.Bu arada minik İsmail'imiz başlamış tatil yapmaya.

    YanıtlaSil