13 Ağustos 2009 Perşembe

Doğum Hikayemiz...

(üye olduğumuz hamilelik formuna yazdığımız doğum hikayemiz)

KIZLAR HEPİNİZE TEKRARDAN SELAM

BİZDE DUYGU YÜKLÜ HEYCANLI SERÜVENİMİZİ TAMAMLADIK VE AŞKIMIZIN MEYVASI OLAN PAŞAM İLE BERABER TEKRARDAN ARANIZDAYIZ.BİLDİĞİNİZ ÜZERE SUYUMUN AZALMASI SEBEBİ İLE ERKEN DOĞUM RİSKİM VARDI.EN SON KONTROLÜMÜZDE PERŞEMBE GÜNÜ YANİ 37+4 GÜNLÜK HAMİLE İKEN DOĞUMUMUN GERÇEKLEŞECEĞİNİ SÖYLEDİ DOKTORUM.ÇARŞAMBA GÜN YANİ O SON GÜN GEÇMEK BİLMEDİ BİR TÜRLÜ ONCA GÜN GEÇMİŞTİDE SAATLER GEÇMEK BİLMİYORDU NEDENSE.İÇİMDEKİ MİSAFİR İLE GEÇİRDİĞİMİZ SON GÜN İDİ TADINI DOYA DOYA ÇIKARDIK GERÇİ BİZDE.TÜM HAZIRLIKLAR TAMAMDI.DUŞUMUZU ALDIK KUAFÖRÜMÜZE GİTTİK.OĞLUMUZ EN GÜZEL HALİMLE KARŞILAMAK İSTİYORDUM.İÇİM İÇİME SIĞMIYORDU BABAMIZIN HEYECANI İSE GÖRÜLMEYE DEĞERDİ.1 GRAM UYKU UYUMADAN SABAHI SABAH ETTİK.SABAH ALTIDA EŞİM BEN ANANEMİZLE YOLA KOYULDUK.HASTANEYE ULAŞTIĞIMIZDA BİZİ ANESTEZİ UZMANIMIZ KARŞILADI.GİRİŞ İŞLEMLERİ YAPILIRKEN ODAMIZA YERLEŞTİK GEREKLİ TETKİKLER YAPILDI.BU SIRADA DEDEMİZ HALALARIMIZ (UFAK YEĞENİMİZDE ANNESİNİN KARNINDA)VE YAKIN ARKADAŞLARIMIZ KORİDORU DOLDURMUŞTU BİLE ( HATİCE TEYZE,İLKNUR SOYKAN TÜMER ÖNDER)SABAHIN O SAATİNDE ÜŞENMEDEN GELMİŞLERDİ.SONRASINDA ÇOK KISA BİR İŞLEM İLE EPİDURALİM YAPILDI.İNANIN Kİ KOKULACAK HİÇ BİRŞEY YOK ARKADAŞLAR.BU ARADA DOKTORUM VE EKİBİDE GELDİ.HERŞEY TAMAMDI.SEDYEYE AKTARILDIM VE AMELİYATHANEYE DOĞRU YOLA ÇIKTIK İŞTE O AN MERAKLI BAKIŞLARLA SİZE EL SALLAYAN YAKINLARINIZ ,YANIBAŞINIZDA GÖZÜ YAŞLI ANNENİZ ,DİĞER TARAFTA ELİNİZİ SIMSIKI TUTUP YANINDAYIM AŞKIM DİYEN EŞİNİZ.SADECE FİLMLERDE OLUR SANARKEN O DUYGU DOLU ANLARI YAŞAMAK ÇOK TUHAFTI.ASANSÖRÜN KAPISI KAPANDI AMA YALNIZ DEĞİLDİM EŞİM YANIMDAYDI.VE KAMERAMAN ARKADAŞIMIZ SOYKAN :)

NEYSE KAMERAYI VE FOTOĞRAF MAKİNASINI ARKADAŞIMIZ ANESTEZİ UZMANINA ÇEKİM İÇİN TESLİM ETTİ.VE ÜZERİNE AMELİYATHANE KIYAFETLERİNİ GİYMEYE GİTTİ.BU ARADA KATATERDEN İLAÇ VERİLEMEYE BAŞLANDI.UYUŞMA BAŞLAYINCA SONDAM TAKILDI.İLK KESİK ATILDIĞINDA EŞİM İÇERİ GİRMİŞ VE O HALİMİ GÖRMÜŞ.AMA DAYANMIŞ BİZ BAYILMADIĞINA DUA EDİYORUZ.BİR YANDAN ANESTEZİ UZMANIMIZ ÇEKİM YAPIYOR DİĞER YANDAN DOKTORLARLA HOŞ SOHBET DEVAM EDİYORDU.ÇOK KISA SÜRE SONRA MİNİK OĞLUMUN AĞLAMA SESİNİ DUYDUM.30 NİSAN 2009 SAAT TAM 07:44 Ü GÖSTERİYORDU.İNANAMIYORDUM EŞİM ELİMİ TUTUYORDU AMA İKİMİZDE ZANGIR ZANGIR TİTRİYORDUK.İÇİMDE HEPBİR SORUN ÇIKACAK DİYE KORKU VARDI.KONTROLÜ YAPILIRKEN AYAKLARINI GÖRÜYORDUM OĞLUMUN HEMEN PARMAKLARINI SAYDIM İSTEM DIŞI OLARAK EKSİK Mİ ACABA DİYE.(TÖVBE TÖVBE)HERKESE TEK SORDUĞUM SAĞLIĞI İYİ DİMİ OLUYORDU.SONUNDA YANIMA GETİRDİLER BAL BÖCEĞİMİ ONA İLK MERHABAYI DİYECEĞİM ANI HEP İPLE ÇEKERKEN O AN GELİP ÇATMIŞTI.YUTKUNAMIYORDUM ONU İZLEMEKTEN ONA SESLENEMİYORDUM AMA SONUNDA BAŞARDIM ''MERHABA PAŞAM HAYATIMIZA HOŞGELDİN'' DEDİM.O ANLARI KARE KARE YAKALAMIŞ ANESTEZİ UZMANIMIZ.SONRASINDA EŞİM BANA TEŞEKKÜR ETTİ.OĞLUMUZU YUKARI GÖTÜRDÜLER.DOKTORLAR BANA EŞİNLE GURUR DUY ÇOĞU BABA BEBEKLE BİRLİKTE YUKARI ÇIKAR AMA EŞİN HALA BURADA DEDİLER.EVET ORADAYDI VE ELİMİ BİRAN BİLE BIRAKMAMIŞTI.AMELİYAT KISA SÜRE SONRA SONA ERDİ.YUKARI ÇIKTIĞIMDA HER GÖRDÜĞÜME AYNI SORUYU YÖNELTTİM GENE ''OĞLUM İYİ DİMİ?''ÇOK ZOR BİR DÖNEM BEKLİYOR DİYE KORKUYORDUM ASLINDA KORKMAKTADA HAKLIYMIŞIM KIZLAR ÇÜNKÜ HİÇ SUYUM KALMAMIŞ.KESİKLERİ ATARKEN BİLE DOKTORUM TEDİRGİNDİK DEDİ BEBEĞİN BİR YERİNE GELECEK DİYE.AMA ALLAHA ŞÜKÜR HERŞEY YOLUNDA BİRAZ KÜÇÜK BEBEĞİMİZ AMA HIZLA KİLO ALIYOR.BENİM SÜTÜM SEZERYAN OLMAMA RAĞMEN HEMEN GELDİ.AĞRILARIMA GELİNCE İLK GÜN KATATERDEN SÜREKLİ AĞRI KESİCİ VERİLDİ HİÇ BİR SORUN YAŞAMADIM.İKİNCİ GÜN İSE AĞRI GELDİKÇE BEN KATATERİN DÜĞMESİNE BASIIP VERDİM 5 DAKİKA İÇİNDE AĞRILARIM DİNİYORDU.AYRICA KATATERİ ÇIKARMADILAR EVE O ŞEKİLDE ÇIKTIM AĞRIM OLDUKÇA İLAÇ BASTIM.PAZARTESİ GÜNÜDE KONTROLE GİTTİĞİMİZDE ÇIKARDILAR.LOHUSA YATAĞI YAPTIK AMA İNANIN HİÇ YATMADIM İLK GÜN DIŞINDA.ANNEM YANIMDAYDI GERÇİ HERŞEYİMİZE KOŞTU.ŞUAN 10 GÜNLÜK OLDUK VE İLK DEFA OĞLUMLA BUGÜN BAŞBAŞA SAATLER YAŞIYORUZ.İLK ANNELER GÜNÜMDE ALDIĞIM DÜNYANIN EN GÜZEL HEDİYESİ OĞLUM OLDU.BEN

AMELİYAT SIRASINDA FORUMDAKİ TÜM HAMİLE ANNELERE,TÜM BEBEK İSTEYENLERE YÜREKTEN DUA ETTİM ARKADAŞLAR UMARIM HEPİNİZ BU GÜZEL DUYGUYU YAŞARSINIZ.

ÖNCELİKLE DOĞUMA GİTMEDEN ÖNCE FORUMDA DUALARINI BİZDEN ESİRGEMEYEN ARKADAŞLARA,

HAYATIMDA İLKLERİ YAŞADIĞIM VE ONUNLA YAŞAMAKTAN GURUR DUYDUĞUM EŞİME,

EN DEĞERLİ HAZİNEM OLAN ANNEME BİZİ YALNIZ BIRAKMADIĞI İÇİN,

MEDİCANA HASTANESİ VE DOKTORLARIMA İLGİLERİ İÇİN,

VE TÜM YANIMIZDA OLAN AİLEMİZE VE YAKINLARIMIZA BİNLERCEKEZ TEŞEKKÜR EDERİM.
ZAMANINIZI ALDIK KUSURA BAKMAYIN AMA BURADA HERŞEYİMİZİ PAYLAŞTIK SİZLERLE HAMİLELİĞİM BOYUNCA.BU ANLARIDA SİZLERLE EN UFAK AYRINTISINA KADAR PAYLAŞMAK İSTEDİM SADECE.TEKRAR SAĞOLUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder